• 1400/12/29
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان طالقانی و ایستگاه های سلامت ورودی شهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی طالقانی ضمن بررسی اقدامات انجام شده، در جریان روند خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار گرفت.


به گزارش وب دا، دکتر محمد علی کیانی به همراه معاون بهداشت و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان طالقانی، میزان آمادگی این مرکز را برای خدمات رسانی به بیماران به ویژه در بخش تروما مورد ارزیابی قرار داد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین با حضور در ایستگاه های سلامت مستقر در ورودی شهر مشهد، در جریان روند برنامه های اطلاع رسانی و غربالگری به زائران بارگاه منور رضوی قرار گرفت.


غربالگری و واکسیناسیون کرونا، انجام تست رپید جهت موارد مشکوک، انجام تست قند خون و اندازه گیری فشار خون، ارائه آموزش های بهداشتی و توزیع بسته های آموزشی از جمله خدماتی است که در این ایستگاه ها به زائران بارگاه منور رضوی ارائه می شود.


092.jpg - 80.28 kb


093.jpg - 81.32 kb


094.jpg - 84.41 kb


095.jpg - 91.23 kb


091.jpg - 103.23 kb


096.jpg - 92.70 kb


097.jpg - 111.11 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131875
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم