• 1400/04/29
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مسافران بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی در بیمارستان های مشهد را شامل می شوند 

25.jpg - 9.39 kbرییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اینک شمار قابل توجهی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های مشهد را مسافران و افراد غیربومی، به‌ویژه از استان سیستان و بلوچستان تشکیل می‌دهند.


به گزارش وب دا، دکتر محمدحسین بحرینی افزود: افزایش بیماران غیربومی مراجعه کننده در بخش سرپایی مراکز منتخب کرونای مشهد نیز در هفته‌های اخیر مشهود بوده است. 


وی بیان کرد: هم اکنون به دلیل کمبود امکانات درمانی در استان های دچار بحران کرونا به ویژه سیستان و بلوچستان، بیماران مبتلا برای درمان به دیگر شهرها از جمله مشهد مراجعه می کنند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص مشهد، که به بیماران زائر و مسافر کرونایی و غیرکرونایی از همه نقاط کشور خدمات می دهد،  دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شرایط کنونی نیازمند حمایت و کمک بیشتری است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: استان خراسان رضوی با وجود ترددهای بسیار و چالش های مختلف،  تاکنون در مدیریت کرونا عملکرد خوبی داشته است اما غفلت از شرایط موجود، می تواند خطر شیوع گسترده‌تر بیماری در این استان را به دنبال داشته باشد.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129991
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم