• 1401/02/26
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خراسان رضوی نیازمند دو هزارو 800 تخت بیمارستانی است/ لزوم استفاده از ظرفیت خیران سلامت در توسعه خدمات

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس شاخص های جمعیتی، استان خراسان رضوی نیازمند دو هزار و 800 تخت بیمارستانی است بر استفاده از ظرفیت خیران سلامت در توسعه خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تاکید کرد.


به گزارش وب دا، دکتر محمد علی کیانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام خاطر نشان کرد: برای رفع کمبود تخت بیمارستانی باید از پتانسیل و ظرفیت حوزه خیرین سلامت استفاده و برای  کمک به توسعه کمی و کیفی مطابق با سند آمایش شرایط لازم ایجاد شود.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهیدان مدافع سلامت گفت: همه گیری کرونا نشان داد که موضوع تامین سلامت جامعه منحصر به وزارت بهداشت نیست و شاخص هایی همچون اقتصاد، فرهنگ، امنیت و بسیاری  از مولفه های اجتماعی  در حوزه سلامت تاثیرگذار است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به فعالیت‌های سلامت محور در دولت سیزدهم تصریح کرد: با اقدامی انقلابی و جهادی تا کنون ۱۵۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است  و در دو هفته اخیر میزان فوت کرونا تک رقمی شده است که در این دستاورد و موفقیت بزرگ،تمامی مدافعان سلامت در جای جای میهن اسلامی سهیم هستند.


دکتر کیانی در ادامه با تاکید بر تلاش در مسیر ارتقاء دانشکده تربت جام اظهار کرد: ارتقاء دانشکده به دانشگاه مستلزم مراحل و  شاخصه هایی  شامل افزایش اعضای هیات علمی ، تخت بیمارستانی و غیره است که همه ما باید  تلاش کنیم این مشکلات  برطرف شود.


رئیس کلان منطقه ۹ خراسان رضوی ادامه داد:مردم شهرستان تربت جام مردمی خونگرم لایق تلاش و کوشش و دارای  پتانسیل‌های خوبی شامل همدلی  مسئولان در این منطقه  هستند و هم مرز بودن با کشور افغانستان ،ارتباط با سفارت اتخاذ تصمیمات جدید و انجام اقداماتی و فعالیتهای  با توجه به بعد مسافت از دیگر ظرفیت های منطقه است.


0242.jpg - 54.28 kb


0244.jpg - 104.07 kb


0243.jpg - 79.13 kb


 

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبری : 143496
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم