گفتگوی تلفنی و پاسخگویی به سوالات مردم خراسان رضوی توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور محل سامانه تلفنی 111 سامد استانداری خراسان رضوی به سؤالات مردم پاسخ داد و پاسخگوی 90 درصد تماسهای مردم با این سامانه بود.
به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان در برنامه پاسخگویی به مردم در محل سامانه تلفنی 111 سامد استانداری خراسان رضوی (سامانه ارتباطی مردم و دولت) حاضر شدند.
رییس کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این برنامه در گفتگو با وب دا اظهارکرد: بخشی از سؤالات مردم در خصوص واکسیناسیون کرونا بود و در اکثر تماسهای مردمی ضمن تقدیر از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تسریع در امر واکسیناسیون گروههای هدف، از استقبال و رضایت خود از واکسن ایرانی برکت گفتند و تعدادی هم در این خصوص سؤالات تخصصیتری داشتند به سامانه 191 ارجاع شدند تا راهنمایی لازم و کامل را در خصوص پاسخ سؤالاتشان دریافت کنند.
دکتر حمید رضا رحیمی تصریح کرد: نکته مهمتر در تماسهای مردم این بود که تقریباً هیچگونه شکایتی در خصوص بیماری کرونا و روند درمان آن مطرح نشد، حتی در یکی از تماسها پیشنهادات ارزنده مردم را در خصوص نحوه آموزش صحیح در بحث پیشگیری و درمان کرونا مطرح شد که ضمن استقبال رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این کار، توضیحات کافی در این خصوص ارائه شد.
وی تأکید کرد: در مجموع با توجه به میزان و نوع تماسهای مردم ارزیابی که می توان از این برنامه داشت این است که خوشبختانه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج پنجم بحران کرونا بسیار قوی و رضایتبخش بوده و مردم چشمانتظار ادامه روند واکسیناسیون با سرعت بیشتر هستند تا خدای نکرده وارد موج ششم این بحران نشویم و بتوانیم خدمترسانی بهتر و بیشتر را به بیماران حقیقی داشته باشیم.

