توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت رسانی به ساکنان مناطق حاشیه شهر
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توسعه همکاری این دانشگاه با دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت رسانی به ساکنان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد خبر داد.
دکتر شاپور بدیعی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: در این راستا، از ظرفیت بیمارستان 22 بهمن در بخش های اورژانس، مراقبت های ویژه، داخلی و زنان با تعرفه دولتی استفاده می شود.
وی با بیان اینکه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد محسوب می شود تصریح کرد: بر این اساس در حوزه های اورژانس پیش بیمارستانی، نیروی انسانی و تجهیزات، تعاملاتی میان بیمارستان 22 بهمن و شهید هاشمی نژاد شکل می گیرد تا خدمات به شکل مطلوبی به بیماران ارائه شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در برخی از مواقع و ایام پیک، تمامی تخت های بیمارستان شهید هاشمی نژاد تکمیل است و این در حالی است که بیمارستان 22 بهمن ظرفیت خالی برای پذیرش بیماران دارد.
با بیان اینکه طی نشست هایی که با مسئولان بیمارستان 22 بهمن و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، 80 تخت بستری این بیمارستان به ارائه خدمات با تعرفه دولتی اختصاص یافته است اظهار کرد: با اجرای این برنامه، ضمن کاهش بار مراجعه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد، از ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیز به شکل مطلوبی استفاده می شود.