• 1400/12/23
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ماموریت ویژه پرستاران برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران در ایام نوروز از 25 اسفند آغاز می شود

51.jpg - 9.49 kbمدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ماموریت ویژه پرستاران برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می‌شود و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.


به گزارش وب دا، دکتر امیررضا صالح‌مقدم در نشست ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: جامعه پرستاری در سال ۱۴۰۰ خدمات ارزنده‌ای به بیماران کرونایی و غیرکرونایی به‌خصوص در ایام موج‌های سهمگین کرونایی ارائه دادند و ضمن خداقوت ویژه به تمامی آنان، آرزو می‌کنیم که در سال ۱۴۰۱ روزهای سخت کاری سال‌های قبل را شاهد نباشیم.


وی تاکید کرد: ماموریت ویژه پرستاران در ایام نوروز همچون دیگر گروه‌های خدوم بهداشتی و درمانی از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می‌شود و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.


مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه پرستاران همواره و بخصوص در طول ۲ سال بحران کرونا حضوری پررنگ در محل خدمت داشتند، تصریح کرد: بی‌شک ایثارگری‌ها و فداکاری‌های تک‌تک مدافعان سلامت به‌ویژه پرستاران زحمتکش که به‌صورت ۲۴ ساعته بر بالین بیماران حضور دارند از ذهن مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.


دکتر صالح‌مقدم خاطرنشان کرد: یاد و نام تمامی شهدای مدافع سلامت که در مسیر خدمت رسانی به بیماران جان خود را تقدیم کردند را گرامی می‌داریم و امیدواریم که ادامه دهنده خوبی در تداوم راه پرافتخار این عزیزان باشیم.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131810
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم