• 1400/11/07
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت درگذشت فرزند مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران

76.jpg - 19.03 kbسرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت اندوه بار فرزند مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران تاکید نموده است: اقدام انسان دوستانه و حیات بخش آقای دکتر مظفری و خانم دکتر یغمایی در اهدای اعضای فرزند دلبندشان به شش بیمار نیازمند، مقوله گذشت و ایثار اجتماعی را به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیدند.  


دکتر محمد علی کیانی در این پیام آورده است:


زبان قاصر و قلم عاجز از آن است که در اندوه مصیبت جانگداز درگذشت ناگهانی فرزند دلبندتان، کلامی به تسلیت بنگارد و نیک می دانم که رضایت تان برای اهدای اعضای فرزندتان و بخشیدن جان و امیدی دوباره به شش بیمار نیازمند به عضو، نشان از ایثار و از خودگذشتگی و روح بزرگ و نوع دوستی شماست.


شما با تصمیم سخت اما حیات‌بخشی که در اوج مصیبت و ابتلا گرفتید و اعضای پیکر پاک فرزند دلبندتان را به بیمارانی چشم به راه، اهدا نمودید، نشان دادید مدافعان سلامت، نه تنها در عرصه سلامت و کمک به بیماران، حضوری امیدبخش و راهگشا دارند، بلکه در شرایط گرفتاری و مصیبت وارده بر خود نیز الهام‌بخش، درس‌آموز و مشکل‌گشا هستند.


اینجانب درگذشت جانگداز فرزند دلبندتان "مرحومه فاطمه مظفری" که به دشواری به باور می‌نشیند، را به شما وخانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای شما صبر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.


خداوند شما را اجر صابرین دهد که فرمود: وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131464
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم