• 1400/07/22
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشکده علوم پزشکی تربت جام

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در شهرستان تربت جام ضمن ارزیابی اقدامات و خدمات انجام شده، مشکلات این شهرستان در حوزه های بهداشت و درمان را مورد بررسی قرار داد.  


دکتر محمد علی کیانی در حاشیه این بازدید که معاونین بهداشت،درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز حضور داشتند در گفتگو با وب دا با بیان اینکه مسئولیت کلان منطقه 9 کشور بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و رسیدگی به امور و مسائل دانشکده ها و دانشگاه های مستقر دراین منطقه از جمله مسئولیت های این دانشگاه به شمار می رود اظهار کرد: بدین منظور با حضور در شهرستان تربت جام، ضمن ارزیابی اقدامات و خدمات انجام شده، مسائل و مشکلات این دانشکده در ابعاد مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.


وی تصریح کرد: تلاش می شود با پیگیری مشکلات و طرح آن در نشست کلان منطقه، در مسیر ارتقاء خدمات کیفی در شهرستان تربت جام گام برداشته شود.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده مدافعان سلامت دانشکده علوم پزشکی تربت جام در خدمات رسانی به بیماران و مقابله با همه گیری ویروس کرونا خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در پیک پنجم کرونا بهبود قابل توجهی پیدا کرده بود و جای قدردانی دارد.


0082.jpg - 85.07 kb


0081.jpg - 58.62 kb


0083.jpg - 72.43 kb


0084.jpg - 105.87 kb




 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130665
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم