• 1401/07/04
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیش بینی خدمت رسانی به زائران مبتلا به بیماری های خاص در دهه پایانی ماه صفر

276.jpg - 6.24 kbمسئول امور بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیماران خاص که دهه پایانی ماه صفر به مشهد مشرف می شوند می توانند از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مشهد استفاده کنند.


دکتر جواد رجبیان، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه بیماران دیالیزی می توانند به درمانگاه حرم رضوی، درمانگاه آل محمد(ص) در سه راه دانش، بیمارستان موسی بن جعفر(ع) در خیابان امام رضا(ع) ، درمانگاه امام جعفر صادق(ع) در طبرسی و بیمارستان امام زمان(عج) در مصلی با در دست داشتن مدارک پزشکی ، خدمات درمانی خود را دریافت کنند، خاطر نشان کرد: بیماران مبتلا به  تالاسمی و هموفیلی نیز می توانند به کلینیک سرور در خیابان 17 شهریور یا بیمارستان دکتر شیخ مراجعه کنند. 


وی تصریح کرد: کدملی و همراه داشتن مدارک پزشکی برای ارائه خدمات درمانی مناسب فرد ، روند درمان زائران را سرعت می بخشد .


دکتر رجبیان بیان کرد: خدمت رسانی به زائران به خصوص زائران پیاده که به مشهد مشرف می شوند یکی از اولویت های حوزه درمان است.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133168
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم