• 1401/06/26
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

 مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی در وضعیت آبی قرار گرفت

125.jpg - 13.18 kbرییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی، در وضعیت آبی قرار گرفتند.


دکتر محمد پهلوان کاشی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: بر این اساس شهرهای مشهد، باخرز،بینالود،تربت جام، تربت حیدریه،چناران،خواف،داورزن،زاوه،سرخس،صالح آباد و فریمان در شرایط آبی قرار دارند.


وی با بیان اینکه هیچ یک از مناطق استان در شرایط قرمز نیست خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر شهرستان کوهسرخ در شرایط نارنجی و سایر شهرهای استان خراسان رضوی در وضعیت زرد هستند.


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر142بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 94  نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.


دکتر پهلوان افزود: طی یک روز گذشته 46 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که 44 نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


وی گفت:41 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 29 نفر است.


وی تصریح کرد: طی یک روز گذشته 141 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.


 


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133109
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم