• 1400/07/19
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معرفی 46 نفر از پذیرفته شدگان دورهای فوق تخصص و فلوشیپ به گروههای بالینی دانشکده پزشکی

108.jpg - 39.17 kbتمامی پذیرفته شدگان دوره های فلوشیپ و فوق تخصص دانشکده پزشکی مشهد در 37 رشته فوق تخصصی علوم پزشکی  پس از تکمیل مراحل نام نویسی به بیمارستانها و مراکز درمانی جهت شروع و فراگیری دوره های آموزشی معرفی شده اند.


سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا ضمن تبریک به پذیرفته شدگان دوره های دستیاری و فلوشیپ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دوره های فلوشیپ و  فوق تخصصی پزشكی بالینی، بالاترین مقاطع تحصیلات دانشگاهی پزشكی است که  متقاضیان واجد شرایط پس از موفقیت در آزمون سراسری و پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در 17 رشته فلوشیپ و 20 رشته فوق تخصص پذیرفته شده اند.


 دکترمحمود تارا ادامه داد: همه پذیرفته شدگان در یكی از مراكز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با دفاع و تأیید رساله و موفقیت در آزمون نهایی به اخذ دانشنامه فوق تخصصی و فلوشیپ  نایل می‌گردند.


سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هدف از برقراری دوره‌های فوق تخصصی پزشكی را  تربیت پزشكان  فوق تخصص مورد نیاز كشور عنوان کرد و افزود: این دانشجویان با حضور در بخش های درمانی علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستانها در حیطه ارتقاء سطح علمی آموزش پزشكی و ترویج پژوهش محوری  و ارائه  خدمات نوین  و  دستیابی به آخرین یافته‌های علمی پزشكی فعالیت می کنند.


شایان ذکر است: دوره های فلو شیپ در بازه زمانی 1.5-1 سال و دوره های فوق تخصص در بازه های زمانی 3-2 سال به اتمام می رسد.


 تهیه و تنظیم: ابوالفضل امتحانی 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130637
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم