• 1400/05/16
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اهدای عضو به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

00317.jpg - 5.69 kbاهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند به عضو شد.


مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در یکهزار و هشتاد و یکمین  1081 از اهدا کننده مرگ مغزي علی پور علی 45 ساله كه از  بیمارستان بهلول شهرستان گناباد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وی در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت .


دکتر ابراهیم خالقی خاطر نشان کرد: قرنیه های زنده یاد  علی پور علی جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد .


 وی گفت: همچنین قسمتي از پوست مرحوم به بخش سوختگي بيمارستان امام رضا (ع) جهت پيوند ارسال شد.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130122
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم