• 1401/04/20
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آمادگی کادر پرستاری بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه  علوم پزشکی مشهد برای خدمات رسانی به بیماران

29.jpg - 9.71 kbمدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تمام مدیران بیمارستان‌ها هماهنگی‌های لازم در راستای آمادگی برای مقابله با کرونا صورت گرفته تا کادر درمان در تامین لوازم و تجهیزات محافظت شخصی در مراکز درمانی مشکلی نداشته باشند.


دکتر امیر رضا صالح مقدم در گفتگو با وب دا اظهار کرد: سامانه پیگیری درمان (فالوآپ) بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها همچنان فعال است تا وضعیت بیماران ترخیص شده به صورت سیستمی و الکترونیک پایش و آموزش های لازم پس از ترخیص به بیماران و خانواده آنان داده شود تا با ارائه آموزشهای لازم، بهبودشان سرعت یابد.


وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونا با توجه به قرار گرفتن شهر مشهد در وضعیت زرد کرونایی، مقرر شد که همه اعضای کادر درمانی که ۶ ماه از آخرین دوز واکسن آنها می‌گذرد دز یادآور را تا پایان مردادماه تزریق کنند.


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و قرار گرفتن مشهد در وضعیت زرد کرونایی، به منظور مقابله با کووید ۱۹ تمهیدات لازم برای کادر پرستاری ابلاغ و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.


دکتر صالح مقدم ادامه داد: در راستای تسهیل واکسیناسیون کادر درمان، با هماهنگی معاونت بهداشتی، بیمارستان‌های امام رضا(ع)، اکبر، ابن سینا، هاشمی‌نژاد و رضوی برای این امر در نظر گرفته شده است.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132682
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم