• 1401/01/01
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اورژانس عدالتیان و بیمارستان قائم(عج) مشهد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نخستین روز از سال جدید، با حضور در  اورژانس عدالتیان و بیمارستان قائم(عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جریان روند خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار گرفت.


به گزارش وب د، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید ضمن تبریک سال جدید به  مدافعان سلامت و اهدای شاخه های گل به ایشان، میزان آمادگی این مراکز را در خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مورد ارزیابی قرار داد.


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور بر بالین بیماران بستری در این مراکز درمانی، در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.


0113.jpg - 90.49 kb


0114.jpg - 91.55 kb


0116.jpg - 79.32 kb


0115.jpg - 84.19 kb


0112.jpg - 55.01 kb


0111.jpg - 70.39 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131879
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم