دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب عنوان پژوهشگر برجسته کشوری شدند

دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به کسب عنوان پژوهشگر برجسته کشور از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شدند.
به گزارش وب دا، خانم ها عطیه یعقوبی دانشجوی مقطع دکترای تخصصی رشته باکتری شناسی پزشکی با امتیاز 372.89 و معدل 18.55 فرشته اصغر زاده یزدی دانشجوی فیزیولوژی پزشکی با امتیاز 485.31 و معدل17.15 بر اساس اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و به استناد دستور العمل اجرایی نحوه امتیاز دهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان برتر و با توجه به تایید مستندات توسط کمیته تحقیقات کشوری دانشجویی موفق به کسب عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته در کشور شدند.
دکتر غیور مبرهن سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا ضمن عرض تبریک به جامعه دانشگاهی به مناسبت دستیابی به این جایگاه مهم از تلاش ها و زحمات دو جوان نخبه خانم ها عطیه یعقوبی و فرشته اصغر زاده یزدی تشکر و قدر دانی نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال کسب موفقیتهای روزافزون علمی وپژوهشی را خواستار شدند .