• 1401/01/11
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن در جریان روند خدمات رسانی به بیماران بستری در این مرکز درمانی قرار گرفت.


به گزارش وب دا، دکتر بهرام عین اللهی که به نمایندگی از رییس جمهور در سفر به استان خراسان رضوی، در شهرستان های بردسکن و خلیل آباد حضور یافته است، در بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن ضمن عیادت از بیماران بستری در این مرکز درمانی، با کادر پزشکی و پرستاری نیز دیدار و گفتگو کرد.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خدمات ارزنده مدافعان سلامت بیمارستان ولیعصر(عج) در خدمت رسانی به بیماران با اهدای شاخه های گل قدردانی کرد.  


24.jpg - 67.75 kb


25.jpg - 74.88 kb


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131963
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم