• 1401/06/27
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کاهش 45 درصدی تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی

31.jpg - 13.04 kbرییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی نسبت به ده روز گذشته کاهشی 45 درصدی داشته است.


دکتر محمد پهلوان کاشی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: در حال حاضر 119 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد 109 بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


وی با بیان اینکه هم اکنون 30 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که 27 نفر از این تعداد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند تصریح کرد: تعداد بیماران بدحال بستری در مراکز درمانی استان نیز نسبت به ده روز گذشته کاهشی 43 درصدی داشته است.


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در 24 ساعت گذشته 20 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که تمامی این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.


دکتر پهلوان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 259 نفر به مراکز جامع سلامت منتخب کرونا و اورژانس بیمارستان ها مراجعه و خدمات سرپایی دریافت کردند از عموم مردم خواست همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی،  استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون توجه داشته باشند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133111
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم