• 1400/09/25
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشارکت بیش از 200 نفر از دوستداران پژوهش در کارگاههای آموزشی مقاله نویسی دانشکده پزشکی

111.jpg - 5.07 kbبه مناسبت هفته پژوهش کارگاههای آموزشی مقاله نویسی با همکاری معاونت  پژوهشی و فناوری و با مشارکت جمعی از دوستداران پژوهش و تحقیق در دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد.


رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا، ضمن تبریک هفته پژوهش و با اشاره به استقبال علاقه مندان به  تحقیق و پژوهش از کارگاههای آموزشی اظهار کرد: این کارگاه ها با موضوعات مختلف مقاله نویسی  و در مدت 5 روز بصورت رایگان ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.


دکتر مسعود ملکی، تحقیق و پژوهش در حوزه سلامت را زیربنای مهم تصمیم گیریها و یکی از  راهبردهای اساسی توسعه سلامت در هر کشوری عنوان کرد و افزود: برنامه های آموزشی با هدف ارتقاء سطح تحقیق و پژوهش در مقاطع مختلف در دانشکده پزشکی مشهد استمرار خواهد داشت.


وی افزود: دانشکده پزشکی مشهد یکی از بزرگترین مراکز آموزش علوم پزشکی در کشور است که علاوه بر تربیت پزشکان تلاش میکنیم تا در زمینه ترویج جنبه های مختلف علوم پزشکی و ارائه برنامه های آموزشی سلامت  در حیطه آگاهی بخشی  به درون جامعه نقش موثری ایفاء نمائیم.


کارشناس مرکز اطلاع رسانی پزشکی دانشکده پزشکی و دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی اظهار داشت: در کارگاههای 5 روزه مقاله نویسی که با مشارکت 200 نفر از دوستداران پژوهش برگزار شد علاوه بر مشارکت دانشجویان و اساتید، شاهد مشارکت خوب کارکنان طرحی و سایر همکاران نیز بودیم.


دکتر میترا زارعی اضافه کرد: در طول سال همکاران ما  در این مرکز آماده ارائه خدمات مشاوره ای حضوری و غیر حضوری از طریق آدرس med.lib@mums.ac.ir در خصوص روند اجرای برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی هستند.


وی ادامه داد: آشنایی با انواع مقالات، اجزای مقالات پژوهشی، آشنایی با انواع مجلات و سابمیت، مسائل داوری و واژگان مقاله نویسی، نرم افزار SPSS، مرور متون و جستجو در منابع اطلاعاتی از مهمترین مباحث آموزشی در این کارگاههای آموزشی بوده است.


خبرنگار: ابوالفضل امتحانی

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131144
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم