• 1401/07/13
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، از دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد بازدید کرد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد بازدید کرد و آخرین وضعیت این دانشکده تخصصی در حوزه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.


به گزارش وب دا، دکتر نفیسه حسینی‌یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد بازدید کرد و با اعضای هیأت‌ علمی و برد تخصصی رشته طب ایرانی و مکمل این دانشکده دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این بازدید که دکتر خلیلی، دکتر تن‌ساز و دکتر مجاهدی معاونان اداری و مالی، توسعه سلامت و تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم حضور داشتند اعضای هیئت علمی دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد به ارائه مشکلات موجود و بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در راستای رفع موانع و مشکلات این حوزه و رسیدن به جایگاه‌های بهتر در این عرصه پرداختند.


همچنین دکتر یکتا هم در این بازدید اظهار کرد که ما در حوزه تولید علم در جهان رتبه چهارم را داریم و پیشرفت‌های بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته است


مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال جهاد علمی هستیم و در حوزه طب ایرانی و هر فعالیتی صورت می‌گیرد به درد مردم می‌خورد، ما به دنبال شنیدن دغدغه‌ها و رفع مشکلات اعضای هیات علمی هستیم و جلسات پر ثمری در این حوزه داریم تا به وضعیت‌های بهتر و مطلوب‌تر در حوزه طب ایرانی و مکمل دست یابیم.


دیدار با دانشجویان و بازدید از سلامت‌کده‌ها بخش دیگری از برنامه‌های مدیرکل و معاونان دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد بود تا در این حوزه هم بهترین تصمیم‌ها اخذ شده و متناسب‌ترین اقدامات صورت پذیرد.


 


43.jpg - 53.73 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133227
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم