• 1401/02/26
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سی تی اسکن جدید بیمارستان شهید کامیاب مشهد به زودی راه اندازی می شود

مدیر بیمارستان شهید کامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از نصب و آماده سازی دستگاه سی تی اسکن جدید در این مرکز درمانی تروما خبر داد.


دکتر مسعود خانی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: با توجه به ضرورت وجود دومین دستگاه تشخیصی سی تی اسکن در بیمارستان شهید کامیاب به عنوان مرکز تخصصی تروما در شمال شرق کشور ؛ با حمایت های دلسوزانه و بیدریغ استاندار، رئیس دانشگاه، معاون درمان دانشگاه و اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پیگیریها را در سطح وزارت بهداشت برای اختصاص این دستگاه آغاز نمودیم که خوشبختانه حاصل این پیگیری ها، اختصاص دستگاه سی تی اسکن جدید بوده است که با کمک "خانواده خیر سلامت علیزاده قناد" در تکمیل زیرساخت ها به مرحله اجرا رسید.


وی با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن دوم بیمارستان شهید کامیاب، از پیشرفته ترین دستگاه های تشخیصی است، ادامه داد: به طور قطع با استقرار و راه اندازی این دستگاه، سرعت ارائه خدمات  افزایش می‌ یابد و فشار کاری روی دستگاه قبل کاهش می یابد و نه تنها مشکلات و نارسایی ها در این زمینه رفع می شود بلکه موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و بیماران و زائرین مشهد الرضا خواهد شد و پس از آماده سازی زیرساخت های لازم در نیمه اول خرداد ماه  به بهره برداری می رسد.


این دستگاه با قابلیت های تصویربرداری از تمامی اندام ها، دارای نرم افزارهای جدید بازسازی ۳ بعدی و ۴ بعدی تصاویر، دارای نرم افزار کاهش دوز اشعه بیمار  و همچنین دارای تکنولوژی کاهش دوزاندام های حساس در حین اسکن می باشد.


0240.jpg - 50.82 kb


0241.jpg - 60.83 kb


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132307
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم