• 1401/06/04
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی ادامه دارد / همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرط خروج از موجب هفتم

0268.jpg - 12.90 kbرییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با بیان اینکه روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در مناطق در استان خراسان رضوی ادامه دارد اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و واکسیناسیون مهمترین عامل در خروج از موج هفتم کرونا و کنترل همه گیری محسوب می شود.


دکتر محمد پهلوان کاشی در گفتگو با وب دا با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 101 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 86 نفر است خاطر نشان کرد: در حال حاضر 313 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا درمراکز درمانی استان بستری هستند که 232 نفر از این تعداد متعلق به این دانشگاه است.


وی افزود: 87 بیمار مبتلا به کرونا بدحال در بخش های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که بیشتر این افراد یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا اینکه واکسیناسیون ناقص داشته اند.


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد  تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته 466 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و یا اورژانس بیمارستان ها به صورت سرپایی مراجعه کردند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132969
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم