• 1400/12/17
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دپارتمان کد 247 برای درمان بیماران سکته قلبی در ایام نوروز در بیمارستان شریعتی فعال است

108.jpg - 11.40 kb رییس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دپارتمان کد 247 در ایام نوروز برای خدمت رسانی به بیماران قلبی در این مرکز درمانی فعال است.


دکتر محمد رضا حسینعلی زاده ، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه بخش های مراقبت های ویژه، زایشگاه، اورژانس ، داخلی ، جراحی و کووید در این بیمارستان فعال است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 19 بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی تحت مراقبت قرار دارند و سایر بخش های این مرکز به بیماران غیر کرونایی اختصاص دارد.  


وی با بیان اینکه مدافعان سلامت این مرکز تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت در روزهای پایان سال و تعطیلات نوروز خواهند داشت و در این زمینه در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، بیماران حاد تنفسی نیز در فضای جداگانه در اورژانس پذیرش می شوند.


دکتر حسینعلی زاده بیان کرد: بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  در دورهمی های نوروز می تواند زمینه ساز شروع موج بعدی کرونا باشد.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131763
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم