• 1401/06/19
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تمامی خدمات مورد نیاز بیماران غیرکرونایی در بیمارستان قائم(عج) ارائه می‌شود

31.jpg - 13.04 kbمدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تمامی بخش‌های غیرکرونا در بیمارستان قائم(عج) فعال بوده و در دوران موج هفتم بحران کرونا، خدمت‌رسانی به این گروه از بیماران متوقف نشده است.


دکتر حسن خداپرست در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: بیشترین میزان بیماران غیرکرونایی بیمارستان قائم(عج) را در بخش‌های داخلی، فوق تخصص داخلی، مغز و اعصاب و سکته مغزی این مرکز درمانی داریم و خبر خوب اینکه با توسعه بخش‌ها و تجهیزات خدمات موردنیاز بیماران با کیفیت بهتری ارائه می‌شود.


مدیر بیمارستان قائم(عج) افزود: در یک سال اخیر اقدامات خوبی در بیمارستان قائم(عج) و در جهت افزایش سطح کمی و کیفی خدمات درمانی تخصصی بیماران مختلف از جمله بستری‌های مرتبط با کد 724 صورت پذیرفته و نتایج مؤثر آن  در درمان‌های بهتر و مؤثرتر این گروه از بیماران مشاهده شده و در آخرین اقدام صورت گرفته هم راه اندازی دو پروژه نورولب (آنژیو مغزی بای پلین) و مگا ICU بیمارستان قائم(عج) در آینده نزدیگ است.


دکتر خداپرست بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که ضمن رعایت اضلاع 3 گانه مثلث طلایی و حیاتی سلامت (استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی)، از انجام واکسیناسیون کامل به‌ویژه دریافت دُز یادآور آن غافل نشوند و بدانند که بهترین کار در شرایط فعلی انجام واکسیناسیون و در کنار آن استفاده از ماسک بوده تا آسیب‌های سویه‌های BA 4 و 5 ویروس اومیکرون به‌دور باشند.


وی تأکید کرد: باید پس از دریافت دُز چهارم واکسن کرونا همچنان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقید باشیم، زیرا تزریق 4 دُز واکسن هم به معنای ایمنی 100 درصد نبوده و نیست و نباید پس از دریافت دُز یادآور عادی‌انگاری داشته باشیم و تصور کنیم که کرونا تمام شده و به حالت عادی قبل از این بحران بازگشته‌ایم، زیرا کوچکترین غفلت در این خصوص وضعیت‌های بدتر را رقم می‌زند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133061
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم