• 1401/06/13
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده خدمت رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر هستند

000143.jpg - 11.27 kbجانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در راستای میزبانی شایسته از عزاداران حسینی و زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ،تمامی بیمارستان ها با حداکثر ظرفیت و بالاترین سطح آمادگی،آماده خدمت رسانی هستند.


دکتر ایوب توکلیان با بیان اینکه مکاتبات لازم با مراکز درمانی در راستای آمادگی لازم صورت گرفته است خاطر نشان کرد: نکات لازم جهت آمادگی بیشتر در این ایام به مراکز درمانی ابلاغ شده است که از جمله آن می توان به حضور فعال و شبانه روزی پزشکان  در بخش های  اورژانس و تعیین پزشک آنکال در رشته های تخصصی فعال در بیمارستان ها اشاره کرد.


وی با اشاره به پایش همه جانبه تجهیزات پزشکی بیمارستان ها تصریح کرد: از مراکز درمانی خواسته شده در خصوص پیش بینی و تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی مصرفی جهت پوشش بحران و حوادث احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.


جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن تاکید بر لزوم برگزاری کمیته بحران و مانور با موضوع مراجعین انبوه اظهار کرد: بازنگری اعضای تیم پاسخ اضطراری بیمارستان و مسیرهای ارتباطی توسط مراکز درمانی انجام خواهد شد تا با آمادگی کامل در این ایام به زائران و مجاوران رضوی خدمات رسانی شود.


دکتر توکلیان ضن ابراز امیدواری از اقدامات خوب بیمارستان ها و کسب آمادگی لازم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم جهت بازدید کارشناسان ستادی این معاونت در این ایام نیز انجام شده است که بتوانیم با کمترین اشکال و بالاترین کیفیت خدمات رسانی به زائرین و مجاورین خدمات رسانی کنیم.


 


 


 


 

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبری : 143589
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم