• 1400/08/10
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بیمارستان شهید هاشمی نژاد برای مواجهه با پیک ششم کرونا آماده می شود

نشست هماهنگی و برنامه ریزی به منظور مواجه با پیک ششم کرونا در بیمارستان شهید هاشمی نژاد با حضور جانشین معاون درمان و جمعی از مدیران این حوزه برگزار شد.


به گزارش وب دا، در این نشست ضمن بررسی اقدامات انجام شده در پیک پنجم کرونا، برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای مواجه با پیک ششم نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد در این نشست اظها رکرد:  بیمارستان شهید هاشمی نژاد تنها مرکز درمانی جنرال در این منطقه محسوب می شود و خدمات گسترده ای را به مجاوران و زائران بارگاه منور امام رضا (ع) ارائه  می دهد.


دکتر محمد موسوی  اظهار امیدواری کرد: با پوشش مناسب برنامه واکسیناسیون و استقبال خوب مردم از این موضوع ، شاهد پیک ششم کرونا نباشیم و در صورت ورود نیز با کمترین آسیب از آن عبور نماییم.


00046.jpg - 66.56 kb


خبرنگار: زهرا نورانی 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130798
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم