بهره برداری از پاویون پزشکان بیمارستان شهید کامیاب
رییس بیمارستان شهید کامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بهره برداری از پاویون جدید پزشکان متخصص و دستیاران این مرکز خبر داد.
دکتر علیرضا محمودی قرائی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: پاویون جدید استراحت پزشکان متخصص و دستیاران گروه های تخصصی زیربنای حدود ۴۰۰ مترمربع و ١٣ اتاق و امکانات رفاهی در راستای تامین فضای فیزیکی مناسب ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی ضمن قدردانی از حمایت های رییس دانشگاه در اجرای این پروژه خاطر نشان کرد: این پاویون در طبقه دوم ساختمان اورژانس واقع شده است که در دو قسمت مجزا برادران و خواهران در اختیار پزشکان متخصص و رزیدنت های تخصصی قرار گرفته است.
رییس بیمارستان شهید کامیاب افزود: برای ساخت و تجهیز این پروژه بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

خبرنگار: عباس زاده