• 1401/03/03
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

باز گشایی اتاق عمل چشم بیمارستان فوق تخصصی دکتر علی شریعتی پس از سی ماه

0336.jpg - 6.28 kbرئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از باز گشایی اتاق عمل چشم، این مرکز پس از سی ماه خبر داد.


دکتر حسینعلی زاده در گفتگو با وب دا با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت اتاق عمل چشم این مرکز متوقف شده بود خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به کاهش چشمگیر آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا، فعالیت اتاق عمل چشم این مرکز از سر گرفته شده است.


 وی خاطر نشان کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به درمانگاه تخصصی بیمارستان شریعتی و معاینات اولیه در صورت نیاز به دریافت خدمات جراحی از فرصت ایجاد شده در این مرکز دولتی بهرمند شوند.


خبرنگار: جواد باغستانی

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132366
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم