• 1400/10/07
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اورژانس بیمارستان طالقانی برای خدمت رسانی به بیماران کووید تفکیک شده است

02.jpg - 13.28 kbرییس مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی طالقانی از مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اورژانس این مرکز به دو بخش تقسیم شده و بیماران تروما که علائم تنفسی دارند روند درمان جداگانه ای از سایرین را طی می کنند.


دکتر سعیده صباغ سجادیه ، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون افزایش محسوسی در روند مراجعین کووید وجود ندارد، خاطر نشان کرد: پزشکان طب اورژانس در کلینیک تنفسی مستقر هستند و به بیماران ترومایی که علایم تنفسی دارند نیز خدمت ارایه می کنند.


وی ادامه داد: تریاژ دو سطحی برای بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی در نظر گرفته شده است تا بیمار مبتلا به کووید در بخش های عادی بستری نشوند و روند درمانی خود را طی کنند.


رییس مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی طالقانی در حال حاضر بیشتر بیماران تروما در این مرکز درمانی بستری هستند و در مجموع 90 بیمار تحت مراقبت هستند ، گفت: بیمارستان مشکلی به لحاظ تامین اکسیژن ندارد و دو مخزن 5 هزار لیتری و 3500 لیتری  و 100 کپسول برای این موضوع در نظر گرفته شده است که در صورت بروز پیک بتوان خدمات رسانی مطلوبی را به بیماران داشت.


وی گفت: دپوی داروی بیمارستان نیز برای خدمت رسانی به بیماران کووید پیک احتمالی بعدی در شرایط مطلوبی قرار دارد.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131233
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم