• 1400/05/17
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید

6.jpg - 6.53 kbاهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.


مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در یکهزار و هشتاد و دومین  1082 از اهدا کننده مرگ مغزي غلامحسن مفرد 60 ساله كه از  بیمارستان امدادی شهید دکتر بهشتی شهرستان سبزوار  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وی در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت .


دکتر ابراهیم خالقی خاطر نشان کرد: کبد زنده یاد غلامحسن مفرد جهت پیوند به  بیمارستان بو علی سینا شیراز ارسال شد .


وی گفت: قرنیه های مرحوم غلامحسن مفرد جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد .


مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: قسمتي از پوست زنده یاد غلامحسن مفرد به بخش سوختگي بيمارستان امام رضا (ع) جهت پيوند ارسال شد.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130135
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم