• 1400/04/25
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغاز نام نویسی واکسیناسیون افراد 60 سال به بالا

download.jpg - 7.11 kbنام نویسی واکسیناسیون افراد 60 سال به بالا در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز شده است.


به گزارش وب دا، افراد این گروه سنی می توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به نام نویسی اقدام نمایند و در صورتی که در مراکز خدمات جامع سلامت دارای پرونده بهداشتی هستند نیازی به این اقدام نیست.


بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با توجه به افزایش سرعت تولید واکسن های داخلی و با احتساب واکسن های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد 60 سال با بالا وجود نخواهد داشت.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129958
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم