• 1401/03/18
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آزمایشگاه مرکزی بیمارستان شهید کامیاب مشهد آماده بهره برداری شد

مدیر بیمارستان شهید کامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده بهره برداری شدن آزمایشگاه جدید این مرکز خبر داد و گفت: در حال حاضر کار تجهیز این آزمایشگاه به اتمام رسیده و مراحل پیش راه اندازی آن آغاز شده است.


دکتر مسعود خانی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: با توجه به فرسوده شدن ساختمان قدیم آزمایشگاه و موقعیت مکانی و دور از دسترس بودن از بخش های بیمارستان، آزمایشگاه جدید بیمارستان شهید کامیاب در طبقه دوم ساختمان اورژانس و با زیر بنای ۵۵۰ مترمربع و با اعتبار وزارت بهداشت و کمک خیرین تجهیز شد.


وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پروژه و تجهیزات جدید گام موثری در خدمات رسانی به بیماران و رسیدگی مطلوب به مراجعین برداشته می‌شود.


آزمایشگاه جدید بیمارستان شهید کامیاب بمناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام به طور رسمی افتتاح خواهد شد.


058.jpg - 110.15 kb


خبرنگار: عباس زاده 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132472
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم