3 پروژه بیمارستان دکتر شیخ با ظرفیت 28 تخت در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد
رییس بیمارستان دکتر شیخ از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 3 طرح توسعه ای با ظرفیت 28 تخت و با اعتبار 850 میلیون تومان در این مرکز به بهره برداری می رسد.
دکتر فرهاد حیدریان در گفتوگو با خبرنگار وب دا، ضمن تبریک ایامالله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در یک سال اخیر اجرای 6 پروژه ساخت، تجهیز و بازسازی در بیمارستان دکتر شیخ برنامه ریزی شد که این پروژهها شامل بخش شیمی درمانی سرپایی، تجهیز بخش همودیالیز، بازسازی بخش جراحی، بازسازی اتاق عمل، اجرای راه پله اضطراری و بازسازی تأسیسات فرسوده بوده است.
وی با بیان اینکه از مجموع پروژههای ذکر شده 3 پروژه آن شامل بخشهای شیمی درمانی سرپایی با ظرفیت 12 تخت، بخش جراحی با ظرفیت 12 تخت و اتاق عمل با ظرفیت 4 تخت در دهه مبارک فجر افتتاح میشود، افزود: 3 پروژه تجهیز بخش همودیالیز با ظرفیت 12 تخت، اجرای 2 راهپله اضطراری و بازسازی تأسیسات فرسوده در حال اجراست و کار ساخت آن در سال 1400 به اتمام میرسد.
رییس بیمارستان دکتر شیخ اضافه کرد: برای ساخت، بازسازی و تجهیز بخشهای شیمی درمانی سرپایی، جراحی و اتاق عمل به ترتیب 200، 300 و 350 میلیون تومان هزینه شده و مجموع هزینهکردها برای این 3 بخش 850 میلیون تومان بوده است.
دکتر حیدریان بیان کرد: این بخشها از زمانی که آماده شده فعالیت دارد و در حال خدمترسانی به بیماران است، اما افتتاح رسمیشان در دهه مبارک فجر است. از مجموع اعتبارات 3 پروژه آماده افتتاح 70 درصد آن از طریق کمکهای مردمی و 30 درصد مابقی از طریق اعتبارات دولتی تأمین شده است.