• 1400/12/14
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب عنوان پژوهشگر برجسته کشوری شدند

34.jpg - 14.67 kb


دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به کسب عنوان پژوهشگر برجسته کشور از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شدند.


به گزارش وب دا، خانم ها عطیه یعقوبی دانشجوی مقطع  دکترای تخصصی رشته باکتری شناسی پزشکی با امتیاز 372.89 و معدل  18.55 فرشته اصغر زاده یزدی دانشجوی فیزیولوژی پزشکی با  امتیاز 485.31 و معدل17.15 بر اساس اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  و به استناد دستور العمل اجرایی نحوه امتیاز دهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان برتر و با توجه به تایید مستندات توسط کمیته تحقیقات کشوری دانشجویی موفق به کسب عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته در کشور شدند.


دکتر غیور مبرهن سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا ضمن عرض تبریک به جامعه دانشگاهی به مناسبت دستیابی به این جایگاه مهم از تلاش ها و زحمات دو جوان نخبه خانم ها عطیه یعقوبی و فرشته اصغر زاده یزدی تشکر و قدر دانی نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال کسب موفقیت‌های روزافزون علمی وپژوهشی‌ را خواستار شدند .


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131735
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم