• 1401/06/08
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کاهش 37 درصدی تعداد بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی

0543.jpg - 10.68 kbرییس کمیته اطلاع رسانی و رسانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی نسبت به ده روز گذشته، کاهشی 37 درصدی داشته است.


دکتر محمد پهلوان کاشی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: در حال حاضر 273 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که 219نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 77 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که 65 نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند تصریح کرد: بخش زیادی از بیماران بدحال بستری در بخش های مراقبت ویژه، یا واکسنی دریافت نکرده اند یا اینکه نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام نشده است.


رییس کمیته اطلاع رسانی و رسانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی یک روز گذشته 86 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که 78 نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


دکتر پهلوان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 527 بیمار سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند خاطر نشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و واکسیناسیون مهمترین عامل در خروج از موج هفتم کرونا و کنترل همه گیری محسوب می شود.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133001
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم