• 1400/05/01
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نجات جان مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) درگز

14.jpg - 5.04 kbبا همت و تلاش بی وقفه کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان درگز مادر باردار مبتلا به  کرونا ، سلامتی خود را به دست آورد.


متخصص عفونی بیمارستان درگز در گفتگو با وب دا اظهار کرد:  بانوی ۳۴ ساله که در هفته 30 بارداری قرار داشت با علائم ابتلا به کرونا ویروس این مرکز مراجعه  و در بخش کرونا بستری شد و پس از یک هفته مراقبت های تخصصی پزشکی و پرستاری با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص گردید.


دکتر علی محمد محتشم افزود: در چند هفته گذشته ، مواردی از مادران باردار مبتلا به کوئید وجود داشته که با توجه به اهمیت موضوع و جهت جلوگیری از به خطر افتادن جان مادر و کودک ، لازم است مادران باردار به محض وجود علائمی مانند تب ، سرفه ، گلو درد ، تنگی نفس ، خستگی ، درد عضلانی و اختلال در بویایی و چشایی با داشتن ماسک طبی به مراکز بهداشتی مراجعه نمایند.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ابتلا به کووید ۱۹ برای مادر باردار می تواند عوارضی چون زایمان زودرس و یا حتی سقط داشته باشد نیاز به بررسی و توجه ویژه دارد.


خبرنگار: سیمین کاظمی

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129730
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم