• 1400/10/13
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیریت کرونا در تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان رضوی به صورت هماهنگ انجام می شود

دبیر اجرایی قرارگاه مدیریت کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی،مدیریت کرونا در تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان رضوی به صورت هماهنگ و یکپارچه انجام می شود.


دکتر علی اصغر انجیدنی در حاشیه نشست قرارگاه استانی مدیریت کرونا، با اشاره به استقرار دبیرخانه استانی مبارزه با بیماری کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: قرارگاه کرونا با کمیته های زیر مجموعه آن در تمامی دانشگاه ها و دانشکده ها تشکیل شده است و عملکرد و نحوه خدمات رسانی به بیماران نیز به صورت یکپارچه و هماهنگ صورت می گیرد.


وی با اشاره به برگزاری نشست قرارگاه استانی افزود: چگونگی اجرای هرچه بهتر پروتکل ها، نحوه ی تشخیص سریع و درمان به موقع بیماران وچگونگی ارتقا آمادگی ها جهت مقابله با پیک احتمالی ششم در سطح استان از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست بحث و تبادل نظر شد.


دبیر اجرایی قرارگاه مدیریت کرونا خراسان رضوی با اشاره به اهمیت هماهنگی کامل مجموعه های درمان کل استان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی در این نشست، کلیه امور و اقدامات به صورت منسجم و هم راستا انجام می شود تا با قدرت هر چه بیشتر بتوانیم بر بیماری غلبه کنیم.


دکتر انجیدنی بیان کرد:  این نشست ها جهت هماهنگی های بیشتر به صورت متوالی برگزار خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و چالش ها را سریع تر رصد کنیم و همچنین تسلط لازم بر روی نحوه ی کنترل بیماری کووید داشته باشیم.


112.jpg - 81.87 kb


خبرنگار: صیقلیان 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131284
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم