• 1401/07/17
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عضویت فرهنگستان علوم پزشکی کشور درآمد

81.jpg - 9.64 kbرییس داتشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم پزشکی کشور به عنوان عضو این فرهنگستان برگزیده شد.


به گزارش وب دا، در نامه ای که دکتر مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور به دکتر محمد علی کیانی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال نموده، آورده است: بر اساس یکصد و یکمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان به عنوان عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده اید.


دکتر مرندی در این نامه ضمن تبریک به رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برای ایشان در انجام وظایف و رسالت مهمی که بر عهده دارد، آرزوی موفقیت نموده است.


عضویت در فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، تکریمی است که در راستای نیل به اهداف فرهنگستان، به پاسداشت دستاوردهای علمی، اجرایی، فرهنگی و اخلاقی فرهیختگان نظام سلامت به واجدین شرایط اعطاء می‌شود، نتایج و دستاوردهای درخشان در خدمت‌رسانی و بهبود نظام سلامت کشور، تولید علم و ارتقا آموزش پزشکی و مشارکت مستمر در سایر فعالیتهای ملی و بین‌المللی مرتبط با نظام سلامت، از شاخص‌های اساسی در دستیابی به عضویت فرهنگستان علوم پزشکی است.


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133249
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم