• 1401/02/11
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روز بدون فوتی بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی/ 121 بیمار جدید درمراکز درمانی استان بستری شدند

0103.jpg - 9.62 kbرییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در یک روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی گزارش نشد که این امر نشان از تلاش و همت مدافعان سلامت در ارائه خدمت به بیماران است.


دکتر محمد پهلوان در گفتگو با وب دا با بیان اینکه کاهش موارد فوت ناشی از کرونا بهترین هدیه برای مدافعان سلامت محسوب می شود خاطر نشان کرد: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.


وی تصریح کرد: در حال حاضر 287 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 221 نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته 121بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که 76نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


دکتر پهلوان گفت: 108 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 78 نفر است.


وی تصریح کرد: طی یک روز گذشته 365بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132204
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم