• 1400/12/02
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

روزانه بيش از ٧٥٠ تست به آزمایشگاه مرجع کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارجاع داده می شود

18.jpg - 6.80 kbمسئول فنی آزمایشگاه مرجع کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:در حال حاضر بیش از 750 تست به آزمایشگاه کرونا ارسال می شود و واریانت اومیکرون در میان نمونه های ارسالی کاملا غالب است.


دکتر سعید عامل جامه دار، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه حدود55 درصد از نمونه ها از نظر كرونا مثبت هستند و واريانت اوميكرون كاملاً غالب است، گفت: در دوهفته اخير موردي از انفلوانزا در میان تست های ارسالی مشاهده نشده است.


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به این بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون(دریافت هر سه دز) است.


وی عنوان کرد: کمبودی به لحاظ کیت های آزمایشگاهی تشخیص کرونا وجود ندارد.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131656
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم