• 1401/04/06
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تولیت آستان قدس امام حسین (ع)/ توسعه همکاری های آموزشی، علمی و پژوهشی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با شیخ ابوالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس امام حسین(ع) به منظور توسعه همکاری های آموزشی، علمی و پژوهشی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش وب دا، در این نشست  در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش ، بهداشت و درمان بین دو طرف بحث و تبادل نظر شد که مهمترین دستاوردهای این جلسه انعقاد دو تفاهم نامه همکاری با دو دانشگاه وابسته به عتبه ( دانشگاه الزهرا و دانشگاه الوارث الانبیاء) در زمینه حوزه آموزش و پژوهش و همچنین در حوزه بهداشت و درمان، و همکاری با بیمارستان تخصصی امام زین العابدین(ع) و سرطان شهر کربلا بود.


در این نشست مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه های تامین نیروی های انسانی از جمله نیروهای متخصص، جراح و آزمایشگاهی و برگزاری دوره های بلند مدت و کوتاه مدت برای متخصصین دانشگاههای مذکور همکاری لازم را با تولیت آستان قدس امام حسین (ع) داشته باشد.


در این نشست دکتر مجید غیور مبرهن معاون پژوهش و فناوری، جناب آقای دکتر ابوالفضل خواجوی راد معاون آموزشی، خانم دکتر رضوی رئیس دانشکده داروسازی و دکتر آوان رئیس پژوهشکده علوم پایه دانشگاه نیز حضور داشتند.


0180.jpg - 104.35 kb


0181.jpg - 67.67 kb


0182.jpg - 95.44 kb

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبری : 143532
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم