• 1400/12/18
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در ایام نوروز، 22 بخش بیمارستان شهید هاشمی نژاد برای ارائه خدمات به زائران و مجاوران فعال است

32.jpg - 9.97 kbرییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این مرکز درمانی با 22 بخش فعال در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به بیماران است و در حال حاضر 50 بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز تحت مراقبت و درمان قرار دارند.


دکتر محمد موسوی، در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: درمانگاه  این مرکز درمانی در روزهای اداری غیر تعطیل فعال خواهد بود و بیماران می توانند با گرفتن نوبت قبلی مراجعه کنند.


وی ادامه داد: کلینیک تنفسی این مرکز در ایام نوروز نیز فعال است و عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا، می توانند از خدمات این بخش بهره مند شوند.


دکتر موسوی با بیان اینکه این مرکز درمانی در ایام نوروز با تمام توان در خدمت بیماران خواهد بود از عموم مردم خواست با تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در دورهمی ها، مدافعان سلامت را در جبهه مبارزه با کرونا یاری نمایند.


 


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131771
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم