• 1401/01/03
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تولد33 نوزاد جدید از ابتدای سال تاکنون در بیمارستان ام البنین(س)

06.jpg - 4.13 kbرییس بیمارستان ام البنین(س) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در دو روز نخست سال جدید، تولد 33 نوزاد در این مرکز درمانی ثبت شده است که از این میان 21 مورد زایمان طبیعی و 12 مورد سزارین بوده است.


دکترفریده اخلاقی، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه خدمت رسانی به بیماران درایام نوروز نیز طبق روال سایر روزهای سال انجام می شود، گفت: تمام بخش های این بیمارستان فعال و در خدمت بیماران است.


وی ادامه داد: از زمان سال تحویل تا الان ۲۱ زایمان طبیعی،۱۲ سزارین،۷۷ مراجعه به اورژانس(۲۹ بستری و ۴۸ سرپایی) در این مرکز درمانی ثبت شده است.


دکتر اخلاقی گفت: کل بستری ها در حال حاضر در بیمارستان ۷۳ بیمار(بخش های بستری و نوزادان) هستند.


وی با بیان اینکه بخش مراقبت ویژه نوزادان نیز در ایام نوروز به صورت کامل فعال است تا نوزادانی که نارس متولد می شوند و یا نیاز به مراقبت ویژه ای دارند در این مرکز درمانی تحت درمان قرار بگیرند، گفت: بانک شیر نوزادان نیز با همکاری مادران اهدا کننده برای تغذیه نوزادان نارس و یا نوزادانی که مادران آنها قادر به شیردهی نیستند در ایام نوروز نیز فعال است .

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131901
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم