• 1399/12/30
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تمامی پرستاران درگیر با کرونا زیر پوشش واکسیناسیون قرار می گیرند

19.jpg - 27.53 kbمدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد  اظهار کرد: همزمان با ورود اولین محموله واکسن کرونا به دانشگاه براساس اولویت های تشخیصی پرستاران درگیر با کرونا واکسن دریافت کردند.


دکتر امیر رضا صالح مقدم در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه اولویت های تشخیصی دریافت واکسن کرونا براساس ابلاغ وزارت بهداشت مربوط به کادر درمان بخش های ای سی یو کرونا، اورژانس کرونا ، بخش های بستری کرونا است، عنوان کرد: به ترتیب اولویت فراخوان از کادر پرستاری انجام شده است و تلقیح واکسن کرونا برای این نیروهای خدوم صورت پذیرفته است.


وی با بیان اینکه در ادامه واکسیناسیون مرحله دوم این طرح اجرایی شده و بخش های دیگری از کادر پرستاری مرتبط با کرونا واکسینه شدند، اظهار کرد: تا پایان اسفند ماه 99 تقریبا تمامی کادر پرستاری مرتبط با کرونا واکسینه می شوند.


دکتر صالح مقدم با اشاره به اینکه کادر پرستاری بیمارستانهای ابن سینا و حجازی در بیمارستان قائم سهمیه واکسن خود را دریافت کردند، ادامه داد: امروز نوبت دوم واکسن پرسنلی که مرحله اول واکسن را دریافت کردند انجام شد.


مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نوبت دوم دریافت واکسن کرونا 28 روز بعد از نوبت اول آن تلقیح خواهد شد، اظهار کرد: با سهمیه جدیدی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است امیدواریم به زودی واکسیناسیون تمامی کادر درمان واجد شرایط انجام شود.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129189
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم