• 1400/08/23
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تزریق واکسن آنفلوانزا به 10 هزار نفر از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

00045.jpg - 5.90 kbمدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون افزون بر ۱۰ هزار نفر از کادر درمان زیر پوشش این دانشگاه به طور رایگان واکسن آنفلوانزا تزریق کرده‌اند.


دکتر امیررضا صالح‌مقدم در گفتگو با وب دا  اظهار کرد: بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۵ هزار نفر پرسنل شامل پزشک، پرستار، کارکنان اتاق عمل، هوشبری و سایر شاغلان این حوزه دارد که به تدریج همه آنها واکسن آنفلوانزا را دریافت می‌کنند.


مسوول هماهنگی امور واکسیناسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با توجه به احتمال تداخل و همزمانی این بیماری با پاندمی کرونا در فصل پاییز، تزریق واکسن آنفلوانزا به گروههای هدف، بویژه کادر درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.


وی خاطرنشان کرد: تزریق دُز سوم یا یادآور واکسن کرونا به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز از چند هفته گذشته آغاز شده است و به تدریج و با اولویت‌های تعیین شده همه کادر درمان دز سوم این واکسن را دریافت خواهند کرد.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130897
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم