• 1401/01/30
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تخصیص عادلانه امکانات و نیروی انسانی در شهرستان ها از مهمترین سیاست های دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تخصیص عادلانه امکانات و نیروی انسانی در میان شهرستان های زیر پوشش از مهمترین سیاست های دانشگاه محسوب می شود و برنامه ریزی ها نیز بر همین اساس در حال انجام است.


دکتر شاپور بدیعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس با اشاره به تلاش همه مجموعه برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی درمان و بهداشت خاطر نشان کرد:  از جمله اهداف امسال در مجموعه شبکه های بهداشت و درمان، ارتقای همه جانبه کیفیت خدمات رسانی به مردم و جلب رضایت حداکثری مراجعین است.


وی تصریح کرد: شهرستان سرخس از نظر  توزیع نیروی پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی بر اساس جمعیت و فاصله جغرافیایی سرخس وضعیت مطلوبی دارد و حداقل از هر رشته تخصصی یک الی دو پزشک متخصص در این شهرستان حضور دارد.


معاون درمان دانشگاه ضمن قدردانی از  تلاش های دکتر سالاری مدیریت پیشین شبکه بهداشت و درمان سرخس، به کارنامه این شهرستان در مقابله با کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: سرخس در زمان پیک های کرونا مشارکت و تلاش بسیار ستودنی در مقابله با این بیماری منحوس داشته است که نشان از هماهنگی و انسجام همه ارگان ها با حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.


دکتر بدیعی از زحمات مدیریت بیمارستان سرخس نیز قدردانی کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در معاونت درمان مقرر شد که 4 تخت بیمارستانی ICU به ارزش 8 میلیارد تومان به بیمارستان سرخس اختصاص تا به زودی بخش ویژه این بیمارستان توسعه پیدا کند.


دکتر بدیعی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر کاووسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس تاکید کرد: معاونت درمان دانشگاه، با تمام توان حمایت های لازم را برای کسب مجوزها، تامین نیروی انسانی و توسعه تجهیزات پزشکی این شهرستان در راستای توسعه خدمات رسانی به عموم مردم منطقه خواهد داشت.


00024.jpg - 89.33 kb


00025.jpg - 89.66 kb


00026.jpg - 75.98 kb


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132128
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم