• 1401/07/12
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان شهید هاشمی نژاد قطب سوم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می شود

48.jpg - 43.26 kbرییس مرکز آموزشی،پژوهشی درمانی شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با تصویب هیات رییسه دانشگاه، این مرکز  به زودی قطب سوم آموزشی دانشگاه خواهد شد.


دکتر سید محمد موسوی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: به منظور آماده سازی بسترهای لازم برای آموزشی شدن این مرکز درمانی، نشست های مستمری با حضور رییس، معاونین دانشگاه و روسای دانشکده ها در حال برگزاری است تا این هدف در آینده نزدیک محقق شود.


وی با بیان اینکه دانشکده های پرستاری مامایی ، پزشکی و علوم پیراپزشکی در این برنامه همکاری مستمری دارند تصریح کرد: در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تمهیدات لازم جهت فضاهای آموزش ، رفاهی و تجهیزات مناسب بدین منظور دیده شده است و همچنین مشوق هایی برای اعضای هیات علمی در این مرکز پیشنهاد شده است که پس از تصویب اطلاع رسانی خواهد شد.


رییس مرکز آموزشی،پژوهشی درمانی شهید هاشمی نژاد افزود:  بخش های اورژانس در این مرکز از سال ۸۹ تاکنون آموزشی بوده و طب سرپایی هم از سال ۹۷ به صورت آموزشی در حال ارائه خدمت بوده و همچنین بخش داخلی هم در سال 1400 آموزشی شروع شده است .


 خبرنگار: زهرا نورانی 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133219
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم