• 1401/08/19
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهادری جهرمی: دولت سیزدهم دیوار بین مردم و مدیران را برداشت

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار در بین مردم حضور یافت و در این دوره دیوار بین ملت و مسوولان برداشته شد.


به گزارش وب دا،  دکتر علی بهادری جهرمی روز پنجشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی با استادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این دولت از روز نخست نشان داد که در بین مردم بوده، هست و خواهد بود.


وی اضافه کرد: حضور رییس جمهور در داروخانه ها و در بین مردم قبل از تشکیل کابینه و رسیدگی به موضوع کمبود دارو، حضور میدانی در جایگاه‌های عرضه سوخت هنگام هک شدن سیستم، حضور میدانی در مراکز واکسیناسیون و رسیدگی به ازدحام این مراکز و حضور میدانی به هنگام وقوع بلایای طبیعی در یک سال گذشته گواه مردمی بودن این دولت است.


سخنگوی دولت گفت: آیت الله رئیسی فقط به دنبال کارتابل و کار کارشناسی نیست، نظرات مردمی برای دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در بسیاری از موارد این نظرات کارسازتر از نظرهای کارشناسان است.


بهادری جهرمی افزود: همچنین رئیس جمهور رابطه خود با جامعه دانشگاهی را حفظ کرده و در اغلب دانشگاه های بزرگ و جلسات دانشجویی حضور یافته است.


وی تاکید کرد: مردمی بودن و مسیری که دولت مردمی آماده سازی کرده است در ادامه راه نیز با جدیت دنبال می شود.


0021.jpg - 58.28 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133463
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم