• 1401/04/29
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نخستین آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی که در حرم مطهر رضوی

نخستین آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی در حرم مطهر رضوی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد.


به گزارش وب دا، در این مراسم 700 نفر از دانش آموختگان پزشکی به نمایندگی از هفت هزار نفراز دانش آموخته پزشکی سراسر کشور ضمن قرائت سوگندنامه ، دوران حرفه ای و خدمت به مردم را از جوار بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) آغاز کردند.


مشاور عالی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با بیان اینکه بیماران امانت الهی هستند که در اختیار پزشکان قرار گرفته اند اظهار کرد: اگر خود را همواره در محضر خداوند بدانیم، هیچگاه از کار خود احساس خستگی نمی کنیم.


دکتر سیم فروش با تاکید بر اینکه باید همواره با بروز رسانی دانش و اطلاعات بر اساس جدیدترین یافته  های پزشکی، در مسیر خدمت مطلوب به بیماران گام برداریم خاطر نشان کرد: داشتن اخلاق حرفه ای و اجتناب از مادی گرایی، توجه به محرومان و حسن برخورد با بیمار از مهمترین مواردی است که پزشکان جوان باید به آن توجه داشته باشند.


وی تصریح کرد: اگر می خواهیم روحمان سالم بماند همواره باید ارتباط خود را با ائمه اطهار(ص) و خداوند متعال حفظ نماییم و برای سلامتی جسم نیز باید ورزش و تحرک را مورد توجه قرار دهیم.


000248.jpg - 74.10 kb


000241.jpg - 95.28 kb


000244.jpg - 99.66 kb


000245.jpg - 107.45 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132739
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم