• 1400/10/15
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با متخلفین آسیب رسان به سلامت مردم به طور جدی برخورد می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر نظارت های مستقیم بر نحوه تولید محصولات آشامیدنی و خوردنی اظهار کرد: با متخلفان آسیب رسان به سلامت مردم به طور جدی برخورد می شود.


دکتر محمد علی کیانی در نشست کمیسیون ماده ۱۱ که با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی، معاون درمان و جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد با بیان اینکه مواد غذایی و آشامیدنی به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است خاطر نشان کرد: قوانین حوزه مواد غذایی باید جنبه بازدارندگی داشته باشد تا تخلفی  که سبب آسیب به سلامت جامعه می شود صورت نگیرد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار کرد: در این جلسه مقرر گردید فاصله زمانی بین جلسات کمتر شود تا بتوانیم سریع تر و ضربتی تر با تخلفات برخورد کنیم این باعث می‌شود که بازدارندگی قوانین بیشتر شود.


دکتر بدیعی تصریح کرد: نظارت مستمر و پیگیری تخلفات از مهمترین برنامه هایی است که در راستای حفظ و ارتقاء سلامت مردم اجرا می شود.


دکتر ایوب توکلیان جانشین معاون درمان نیز اذعان کرد: تخلفات باید چنان هزینه داشته باشد که متخلف به سمت و سوی تخلف کشیده نشود و از آن اجتناب کند و این مستلزم آن است که ما در سیاست گذاری ها و اجرای قوانین موجود مماشات نداشته باشیم و به صورت جدی و سریع با تخلف برخورد کنیم.


کمیسیون ماده ۱۱ یکی از کمیسیون های مهمی است که سازمان نظام پزشکی، سازمان تعزیرات حکومتی و نظارت بر درمان در آن حضور دارند.


166.jpg - 78.50 kb


167.jpg - 68.50 kb


خبرنگار: صیقلیان 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131312
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم