• 1400/12/23
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازسازی و تحویل  دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  دانشگاه مشهد از بازسازی و تحویل  دو دستگاه آمبولانس بنز 314 اورژانس115 مشهد در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خبر داد.


دکتر علی یزدانی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: با مساعدت سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو دستگاه آمبولانس بنز 314 که به علت فرسودگی  از چرخه عملیاتی خارج شده بودند با هزینه ای حدود 4 میلیارد ریال بازسازی و به ناوگان عملیاتی اورژانس 115 مشهد پیوست. 


وی همچنین از آماده سازی 2 دستگاه آمبولانس دیگر بازسازی شده  جهت پیوستن به ناوگان اورژانس 115 مشهد خبر داد و گفت:  در مجموع 6 دستگاه آمبولانس بازسازی و تحویل شده است و این مرکز درصورت تامین اعتبارات کافی می تواند سایر آمبولانس های فرسوده را بازسازی نماید.


دکتر یزدانی گفت: تعدد ماموریت های شهری و ترافیک سنگین ، گرانی و نبود قطعات مصرفی از عواملی فرسودگی  آمبولانس ها به شمار رود.


رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در بازسازی آمبولانس ها گفت: هر آمبولانس اورژانس روزانه به صورت میانگین به 15 بیمار اورژانسی خدمات ارائه می نماید و مشارکت خیرین در امر بازسازی آمبولانس های اورژانس باعث ارائه خدمت به تعداد بیشتری  از بیماران و نیازمندان خواهد شد.


46.jpg - 61.20 kb


خبرنگار: علیشاهی 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131812
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم